Ebrumarbling Kimse bir şey dememiş bile olsa siz biliyor olmalısınız neler yapmanız gerektiğini .. Eşinizi belirti gösterene kadar ya da testi pozitif gelene kadar beraber yattınız sonuçta ya da ev de yediği içtiği bir şeyi taşıdınız, yıkadınız ve ya makineye koydunuz o sıra farkında olmadan elinizi yüzünüze bir zemine ya da herhangi bir yere sürmüş olabilirsiniz. Eşinizin hapşırdığı, öksürdüğü havayı soludunuz.. Nasıl bir şeyim yok diyerek işe gitmeyi düşünebilir , teklif edebilirsiniz? Veyahut size gelebilirsiniz diyen kişinin de aklına şaşarım. Siz bu dönem de evde kalmayarak maalesef ki bir sürü insanın kullandığı markete, fırına gideceksiniz. Anladığım kadarıyla çokta dikkatli, önlemli sayılmazsınız. Evde kalarak korkuyla, özlemle yaşayan hepimizin adına çok üzüldüm..