Keremtugra uykusunun geldiği sinyalini alınca, alıyorum kucağıma hadi uyuyalım diyorum, odasından peluş köpeğini uzatıyorum ona hadi köpüşümüzüde alalım diyorum alıyor, emziğinide veriyorum ağzına, yatırıyorum, tabiki başta ağlıyor, pişpiş sesi yada uyku müziği açıyorum elimle pıt pıt yapıyorum, arada ağlama krizine giriyor, sakinleştirip, devam ediyorum, peluşuyla 2 oynuyo dönüyo, uyku moduna geçiyo, uyuyo, bazen de emerek uyuyo aç ise,