Kızım 1 ay üç günlük. sol göğsümü bi buçuk haftadır tutmuyor gün içinde bi kere emzirebiliyorum bazen hiç şimdi sorum şu
sütümü sağıyorum kaşıkla yedirince kızıyor ve memede uyur sadece başka uyku yolumuz yok biberonla yedirsem diğer memeyi tutması zorlaşır mı?
Göğsümün ucu yok çıkmıyor o yüzden mi tutmuyor?
çok stres oluyorum tek memeyle doyar mı böyle sütümü sağıp buzluğa atıyorum sol tarafı
ve sağdığınız sütü nasıl saklıyorsunuz nasıl ısıtıyorsunuz neyle veriyorsunuz tecrübeli anneler lütfen bi el atın 😪 sol göğsüm sürekli onu emzirmekten acıyor gümüş kapak kullanıyorum hiç çıkarmıyorum yine de yarık kaldı öyle 😪