Littleprence ben doktora saat başı uyanıyo dediğimde doymuyodur mama takviyesi yap demişti ama o zaman sütüm çok fazlaydı mama vermedim , şimdi sütüm olmadığı için mama da veriyorum , sütünüzün ne durumda olduğunu en iyi siz bilirsiniz yetmiyosa mama takviye edin bence aç kalmasından iyidir