Elaa11 Mrb arkadaslar. Oğlum 3 aylık oyun halısı ,bebeyatmaz almak istiyorum.sizce gerekli mi? Bı de alabileceğim uygun siteler var mı bildiğiniz
Kizimmmmm Elaa11 bebeyatmaz almadım ama oyun halisina 25 günlükken koymaya başladım kozimoy. Smdi 5 aylık. Çok seviyo.
Fatma_FLZ Elaa11 Oyun halısı gerçekten çocuğun gelişimine katkı sağlıyor bence oyuncaklara uzanmaya çalışması uzanırken boynunu kaldırması falan Birde piyanolu olduğu için ayaklari ile vurdukça müzik çalması Yalnız oyun halısı alirken biraz kaliteli bir şey alabilirsiniz çünkü biz ilk 30 liralık bisey almıştık oyuncakları asılmaya çalışırken oyuncaklarin asılı olduğu halkayi esnetip oyuncakalr yüzüne geliyordu onu kaldırdık hemen Biraz fiyatı tuzlu olabilir ama fisher price in piyanolu oyun halısından aldık 8 aylık olduk hala oynar Oturmaya başlayınca piyanoyu söktük öyle kullanıyoruz
Birkucukeylulmeselesi Elaa11 oyun halısına koyduğum ilk gün döndü kızım şimdi 4 ay 20 günlük kaldırıyorum yerden koltuğa yada beşiğine koyuyorum direk gözü onda çok ilgisini çekiyor e bebek sitesinden aldım ben piyanolu 100₺ ayağını piyanoya dayıyor kıracak sanıyorum ama hala sapasağlam öneririm ☺️
SerraNil Elaa11 oyun halısını ikinci Aydan beri severek kullandık şimdi altı aylığız piyanosunu kullanıyoruz hala ama bebe yatmaz tavsiye etmem aldım ben durmadı içinde bir iki koydum sadece öylece duruyor evde
Elanururas Elaa11 biz 2 aylıkken e bebekten almıştık piyanolu Şuan 4 aylık olucaz çok seviyor müzik seslerini oyuncakları tutuyor bebeyatmaz için daha zamanımız var 😊