1 yasindaki bebeklerinizle hangi aktiviteleri veya oyunlari oynuyorsunuz anneler, benim oğlum kendi basina cok guzel oynuyo birlikte oynayalım deyince dagitiyo hepsini oyincaklar hep evin ortasinda o daha cok esyalarla oynayip dagitiyor fikirlerinizi söylerseniz belki isimize yarar tesekkurler simdiden