Edakucukuslu Kızlar iyi geceler 3 buçuk aylık bebeğim var elleri hep ağzında hep emmek istiyor.Sizlerde bu durumu yaşadınız mı tecrübeli anneler bu huyu unutturmak için neler yaptınız 😊🙏🏼
Deletedmom348 Edakucukuslu Lütfen unutulacak bişey değil. Oral dönemde keşfetme dönemi🥰 Her bebeğin geçirdiği bir evre🌺
Asafeymeninannesi Edakucukuslu Büyük oğlum elini tam anlamıyla ağzına soksa yine rahatlamaz, doymazdı Geçici bir süreçti ve geçti Sırada küçük oğlum var ☺️ İşaret parmağını emmeyi sever. Arada elini yalar,yüzünü ekşitir falan 🥴☺️ Aşırı şeker duruyor yalnız 😅
frambuazliturti Edakucukuslu 4 buçuk aylık hala aynı 😌 bu aylarda diş etleri kabarıyormuş o yüzden sürekli kaşıyorlar
Bahargrbz Bzmki de 4.5 aylık şuan da 3 aydan beri eli ağzında. Yumruk olarak sokmaya çalışıyor, 4 parmak birden falan sonra cok sokunca oguruyor falan bu ay yani tam 4 aylikken doktor dis çıkardığını söyledi erken olabiliyormus boyle bi kontrol et istersen
Berydnz Benim ki mideye kadar indirecek bıraksam salya sümük şimdiden 3 aylık ağzı yüzü salya elleri ağzında sürekli bembeyaz yapmış artık bide kendni kusturuyo bi gün kndini boğacak diye korkuyorum müdahale etmiyorm çok fazla
Fatma_FLZ Edakucukuslu onlar ağızları ile keşfediyorlar şu an 8 aylığız bulduğu herşeyi ağzına sokuyor eğer zarar vermeyecekse müdahale etmiyorum öyle öyle ögrenecekler Sizde müdahale etmeyin sakın
durumelegimm Edakucukuslu aynı şekilde benim kızımda 3.5 aylık eller sürekli ağızda kendini kusturduğu bile oluyor. Bu durumu doktorumuZla paylaştım emekleyene kadar yapmaktan en zevk aldığı şey elini emmek olacak demişti. O yüzden dert etmeyin 🌸