KahramanAnne Hiç kusmazdı sütümü. 1 ay 12 günlük 2 gündür sütümü öğürerek kusuyor. Sütümde kesilmiş yoğurt süt gibi çıkıyor. Sütümde bir sorun mu var😔
Fatma8988 KahramanAnne üşütmüşsündür canım sen ya da bebek.. 3 gündür bende de var. Havalar soğudu biz hala cam açıyoruz! Bugün dikkat ettim kapatrım heryeri daha az kustu.2 aylık buarada.
Ozget KahramanAnne amann herkes birsey diyor canim bende endişeleniyorum arada kesik kesik kusuyor annem diyorki sutun yariyor oyle derlermis. Kilo alimida iyi masallah ayda 1.5 kilo aliyor 😂 bende oyle kusunca dalga geçiyorum artik kizim agzinda yine mi yogurt mayaladin diye 😊😊
Edakucukuslu Benimde olmuştu canım bebeğim 3 buçuk aylık hala ara ara oluyor kilo alımı güzel ben bi sorun olduğunu düşünmüyorum ama sen annelik hislerinle bi sorun olduğunu düşünüyorsan doktoruna yada sağlık ocağında ki ebene danışabilirsin 🙏🏼😊
KahramanAnne Fatma8988 çok haklısın şırnakdayız burası çok sıcak geliyor bize çocuğu da ince giydiriyorum Eylül’ün yarısını geçtik aslında hata yapmışım belki de üşüttü yavrum 😔
Ozget KahramanAnne masallah bizimde öyle sutunuz yariyor demekki cok şükür… cok sık olmuyorsa bence dert etmeyin. Benim doktorumda sıkıntı yapmıyor….
mmssmm düz süt kusuyorsa sindiremeden kusmuştur, kesik kesikse, sindirmiş fazlasını kusmuştur. ama annesi olarak yine en iyi siz bilir, hissedersiniz. sağlıkla büyütün 🌿
mmssmm KahramanAnne takip edersiniz, aşırı kusma, fışkırır tarzda kusma olursa doktorunuza bildirirsiniz 🌿