Merhaba erkek bebeğim 8 aylık 20 gün önce kan damlasına başladım o gece bezinde 2 iğne ucu kadar kan gördüm sonra tahliller vs. İdrar yolu enfeksiyonumuz çıktı sonrasında antibiyotiğe başladık 10. Günde Böbrek ve mesanede ultrason yapıldı çok şükür temiz çıktı. Kan damlasını. 1 sefer verdim o gece kan gördüm dün gün içinde tekrar başlama kararı aldım az önce yine kan gördüm sümüksü beze yapışmış bir kan. Anladığım kan damlası kullanmaya başladığımda bununla karşılaşıyorum kan damlası yapıyor ve geçende idrar yolu enfeksiyonu sanırım tesadüfen öğrendik aklıma başka birşey gelmiyor çok şükür ultrasonda temizdi çünkü Başına gelen var mı