Kızlar merhaba 2 aylık bebeğim var gündüzleri çok az uyuyor genelde hep ezmiyorum ama gece ilk akşam uykusuna yattığı zaman 4-5 saat uyuyor 4 saati geçirmemeye çalışıyorum ama basen bıraksam 5-6 saat uyuyacak gibi sizce kaldırıp emzirmeli miyim yoksa uyanmasını mi beklemeliyim