Ilknurutku06
39 gün önce sezeryanla doğum yaptim. Bugün baktım ki dikişlerin olduğu yerde iki yağ bezesi gibi üstü beyaz sivilce gibi bir şişlik olmuş. Yaşayan oldu mu acaba cuma gunu kontrolum var ama burdan da sormus olayim deneyimli annelerimize ?