Gizossoylu Meraba erkek bebeklerin yürütec kullanımını uygun buluyormusunuz acaba pipisi ve assa kısmını olumsuz etkilermi
Serene Gizossoylu evet sakıncalı buluyorum, bebeğim 2 yaşında ve hiç kullanmadık. Çocuk doktorlarımız da önermedi.
mozaik Gizossoylu kolaylık olduğunu duydum al diyenlerde oldu ama cesaret edemedim. Doktorlar önermiyor. Eskiden kullanım daha yaygınmış tabi ama sonucta bebeklerde çikan olumsuzluklara göre şimdi onermiyorlar. Her erkek bebekte sıkıntı yaşanır diye birsey yok . Biz kullanmak istemedik ne olur ne olmaz diye. Hoppala var birde onu da almadım. Yürüteç ev kazalarında da rol oynuyormuş. Şimdi herseyi tutup çekme zamanı. Hızla gidip birsey düsüredebilir. Ne kadar evi korunaklı hale getirsekte. Gebelik okulunda ki ebe demisti acile gelen bebeklerde ev kazalarinda yürüteç varmış. Tabi tercih meselesi.
Kado87 Biz kullandik ama cok sik kullanmadim bi isim varken temizlik yaparken falan kullandim bir skintisini gormedim 11 aylikkende yurudu:)
Purely Gizossoylu ben kullanıyorum oğlumda. Ama mecburi durumlarda mesela mutfakta ben yemek yaparken mama sandalyesinde sıkılınca bi süre oraya alıyorum ya da temizlik yaparken odada yatırabileceğim bir alan yoksa koyuyorum. Yatak odasında yatağa yatırıp işimi yapıyorum onun odasında beşiğe koyuyorum ama salonda koltuğa falan yatıramam 6 aylık zaten. O anda koyuyorum 10 15 dk.
Aybarsefeee Gizossoylu biz günde üç dört defa en fazla 15 dakika kullanıyoruz. Yemek yaparken biraz, yerken biraz, lavobaya girince biraz kullanıyorum yani mecbur kalınca. İndirince de bacaklarına masaj yapıyorum egzersiz yaptırıyorum inşallah bi sıkıntı çıkmaz