[silindi] neden olayı yanlış yerinden anlıyorsunuz. ???
kimseyi kimseyle kıyas yapmadım. Burada yapanlarada hep cevabını vermişimdir. Post sahibi ne kadar süre kullanmayı düşünüyorsunuz dedi, kaldıki bende mama kullanan bir anneyim, neden farkım olsun başka kişilerden? Anne sütünü övüp mamayı gömmüyorum. Kızım anne sütüylede beslendi mamaya geçti, mama ile anne sütü ile aldığı kadar ne kadar alır bilemiyorum bu yüzden 3 yaş dedim.
ayrıca herkes emzirecek diye bir kaide kural yok, sizi etiketleyerek hiç bebeğini emzirmemiş diyerek afişe etmedim ben , posta genel cevap verdim kırdığımı düşünmüyorum.
Ama bebeğinize hiç anne sütü vermemeniz her yorumda yorum yapan kişiye saldırmanızı gerektirmez.
Çünkü ben mama öcü mama cıs dememişim değil mi?