Mariiiin1 Kızlar bebegim 48 gunluk. Sütüm doyurmuyor kılo alımı cok azdı mamaya basladık. Siz günde kac öğün kac cc verıyorsunuz?
Asyayse Mariiiin1 ortalama 2 saatte her emzirme sonrasi 50-60 cc yapiyrodum kizim 30-40 cc ile doyuyordu.
Purely Mariiiin1 emzirme sonrası 160 falan hazırla kaç içiyor bi bak diğer emzirme sonraları da ne kadar içtiyse ona gore yaparsin
Sunasenel Mariiiin1 Bebeğiniz küçük olduğundan doygunluk hissi tam oluşmamış olabilir 60 cc 2 saatte bir vermeniz yeterli her ay 30 cc olarak arttıra bilirsiniz sanırım aynı zamanda meme de alıyor o yüzden bu mama miktarı yeterli olur bizde öyleydik
birbulutannesi Mariiiin1 ben 5 aydır kullanıyorum yoğun bakımda kaldığı için. İlk 1 ay 30 cc 2. Ay 60 3. Ay 90 4.ay 120 5.aya girdik 150 cc içiyor
Mervee35 Mariiiin1 bizde meme +mama olarak gidiyoruz. Günde 4 ya da 5 defa 60 cc veriyorum. 1 sabah 1 öğlen 1 akşamüstü 1 akşam 1 de gece yatmadan önce rahatlatıyor kızımı.
Asyayse Purely 160 cc mi 48 günlük bebege 🙄 kizim 30 40 cc anca icerdi en çok ixse 60 70 cc icmezlermj
Sunasenel Purely 160 mı çok fazla değilim şuan o bebeğe istersen 200 cc ver içer o bebek doymak ne bilmiyor ki 🤔🤔
Mervee35 Mariiiin1 ilk başta 30 cc verin. Baktınız doymuyor yine aranıyor 60 yaparsınız Bi dahakine ya da Bi 30 daha verirsiniz üstüne
Selinsak Benimde sütüm azalıyor gibi hissediyorum yani şöyle oğlum tek göğsümü emiyor diğerini sağııyorım biri zaten az diğeri de azalıyor gibi mama almayı düşünüyorum, hangi mamayı öneriyorsınuz kullananlar acaba
Asyayse Selinsak biz hep hipp kullandık birkac kere aptamile geçmeye çalıştık kizim yemiyor hipp disinda ama hipp aptamil oneririm
Krsmngl Asyayse bebeğiniz kaç aylık hipp in pre olanı mı kullanıyorsunuz yoksa 1 numarasını mı. Sanırım Pree yazan ile doymuyor bebişim
Selinsak Krsmngl Asyayse bugün evolvıa aldım ilk defa akşam verdim ama istemedi hiç sütümde azalıyor Bi kaç kere daha versem alır mı acaba direk diliyle itiyor gece uykusunda versem
Asyayse Krsmngl hipp combiotik 1 numara kullaniyorum. ya doyuo doymama meselesini pek anlamıyorum ben cunku suan kotu diyebileceğimiz bir mama bile yok piyasada tum mamalar hemen hepsi benzer içerikli kimisi probiyotikli kimi seker oranı fazla vs. Yani hemen her mama ayni. Her mama her bebeğe yaramaz kabizlij olarak sindirim olarak doktorumuzdan önce ben araştırıp hipp başlamıştım doktorumuz sordu hipp dediğimde içerik olarak en kaliteli ve organik mama gipp zaten dedi. Ben sma bebeler aptamil hepsini denedim ya içmiyor yada kabiz oluyor mecbur hipp e dönüyorum ama duyuyorum bazı anneler de hipp kabiz tapiyo diyo velhasıl bebeniz hangisini seviyorsa en iyi mama odur bana göre 😅🥰 yuzden bebeniz neyi isterse en iyi mama odur 🥰
Asyayse Selinsak evet gece uykusunda deneyin yum mamaları mi istemiyor yoksa bu marka mi ona da dikkat edin