Cemilev Geçen aşı araştırması yaparken okudum aşı vurulurken emzirirsen agrisini çocuk %30 hissediyor ve cok aglsmiyormus var mi aranızda aşı olurken emziren hanımlar merak ettim boğulma riski olmuyor mu
Alminam Cemilev Emzirmedim ama kucagimdaydı babası tuttu. 6.ay asisinda daha az hisseti daha az ağladı. Emzirmek zor olur bence birkaç makale okumustum kimileri emzir diyo kimileri emzirme.
Cemilev Alminam Bende emzirmekten korkuyorum ağlar meme agzindayken sut bogazina kaçabilir ama boyle de okuyunca merak ettim Allah sabır versin biz daha ikinci ay asilarimizi olucaz
Cemilev zeynepdorukefe Aaaaa meme reddi nasıl olcak ki acaba psikolojik her emdiginde caninin yanacağını mi düşünecek