Melike0809 benimde ikizlerim 18gün kaldı küvezde ama hastane evimize yakindi,küvez erken doğan bebekler icin en güvenilir yer,hele corona varken ve insanlar ziyaret olayina gelmek isterken,zaten bi bebegin kilosu masallah iyi,1200olan biraz toparlarsa iki bebekte annecigine kavusur,bebeklerin kilolarindan ote,saglikli olmalari ve 37.38.haftadaki bebeklerin uyumlulugunu yakalamalari icin kuvezde kaliyor,biz genelde kiloya takiliyoruz ama kilo olayindan ote emme refleksi olustu mu,küvez dışında ısı dengelerini koruyabiliyorlar mı gibi gibi olaylara bakılıyor,beslenme ile belli bir rutin olusturuluyor ve öylede devam ediyor,annenin uzak olması ve bebeklerini belli zamanda görmesi psikolojik olarak zor,Allah sağlik versin bebklerine hemencik kavussun insallah,süt sagma makinasi varsa ben olsam buzluğa stok yapmaya başlardım haftanın bigunü bile hastaneye götürulmüs olsa anne kendini rahat hisseder..