Merhaba Anneler,
11 aylık oğlum biraz üşütü öksürüyor burnu akıyor.. son bir kaç gündür mamasını içmiyor bütün katı yemekleri yiyor. Iştahsız desem değil sadece sıvı şeyler istemiyor zorla 30cc içiyor su oldu bitti içmedi verince ağzından geri çıkarıyor çorbada pek fazla istemiyor farkettim ki artik biberonunun ucunu ısırıp öyle emiyor o yüzden de süt gelmiyor , sanırım sıkılıyor ve içmek istemiyor. Doktorada götüremiyorum Korona süphesi oldugu icin test yaptirdik onun sonucu cikana kadar evden cikamiyoruz ama oglum öyle hasta degil gayet enerjik. Lütfen bana bi yol gösterin gözüme uyku girmiyor sıvıya ihtiyacı var ne yapıcam bilmiyorum.