Baloglum93 Benim de oğlum 3 aylık bizde de var ama bence çok fazla hareket etmedikleri için yağ dokusunun oluşması normal diye dusunuyirum.Zamanla geçecektir bence önemli bir durum degildir.Ayrica çok da tatlis oluyorlar öyle olunca ben bayılıyorum oğlumun bacaklarına ♥️