Kizim 2 gun sonra 10 aylik olacak.Ama artik uykuya gecmesi daha zorlasti.Sanki surekli oyun oynamak istiyor uyumak istemiyor gibi geliyor.Belki bu durum normaldir ama gecici midir ben bunu merak ediyorum resmen odaya goturdugumde kucagimda durmak isteyen cocuk birden asagi inmek istiyor.Yorgun uyku saati geldi e uyumali da.Uykusunun geldigi de sinyaller de belli ama yok cok zorlaniyorum.Baska anne var mi benim gibi