Merhaba iyi akşamlar öncelikle 15 aylık bebeğim emmeyi bıraktı 1 haftadır zaten gece emmesini kesmişti 12 aylıkken gündüzleri de bazen 1 bazen hic emmiyordu, 1 hafta oldu istemiyor ama süt sıkınca geliyor arada sızlıyor ne zaman tamamen sütüm gider mastit olurum diye korkuyorum fikri olan varsa yardımcı olursa sevinirm 🙏🏻