Selam hanımlar 🤗 Yenidoğan bebek için similac mama kullanıyorum. Bu mama üzerinde 60 CC suya 1 ölçek mama yazıyor. Ama normalde diğer mamaların hazırlanışı 30 CC suya 1 ölçek mama, 60 CC suya 2 ölçek mama şeklinde gidiyor. Similacta niçin böyle, kullananlar nasıl kullandınız bilgi verirseniz çok sevinirim 🙏❤️