Merhabalar. Başına gelen duyan varmı? Bebeğim 8 aylık olduğunda gün içerisinde bir kaç kez başını tutamıyormuş gibi öne düşürüyor. 1 aydır bu şekilde bunu belirli aralıklarla yapıyor ne zaman olacağı belli değil. Vücudunda başka kasılma olmuyor gözler kaymıyor. Nörolog gördü EEG çekildi temiz çıktı nöbet falan değil dedi fakat tekrar ediyorsa bir hafta sonra tekrar çekilecek. Neden böyle yapıyor belli değil. Reflü olabilir dediler ama tam tanı yok ve başka belirtide yok. Altından başka birşey çıkar mı bilmiyorum çok tedirginim.