Dorukum merhaba 5 ay 26 günlük bebeğim 5. Aya girdiğimizden bu yana gece beslenmesi yapmıyorum bebim de mama bebeği.
kilosu gelişimi yerinde çok şükür açlık krizi gibi bir ağlama da olmuyor gece. Emzik için uyanır mızlanıyor verince uyur çok şükür şuanlık. Ataklar dışında..
doktor onayı varsa sağlıksakl açıdan bence kesin alışkanlığa dönebilir