kizlar anksiyete hastasiyim uzun zamandir tedavi goremiyorum malum gebelik emzirme suan okadar zor durumdayim ki anlatacak kelime bulamiyorum halsizlik bas donmesi mide bulantisi doktor doktor geziyorum kendime ali koyamiyorum olumsuz dusunmekten hayatim alt ust oldu tek caresi tedavi ama emziriyorum tedavi olabilmem icin emzirmeyi birakmam lazimmis bebegim 3bcuk aylik memeye cok duskun ama banada ihtiyaci var ben bende degilim nolur hersey senin elinde demeyin cunku degil caresizim olmuyo ne yaparsam yapim olmuyo bana fikir verin lutfen ne yapmam lazim sizce cok onemli fikirleriniz