Teslimevera Arkadaşlar sezeryan sonrası lohusalık dan sonraki durumda adet düzensizliği yaşayan varmı ? İlk doğumdan sonra düzenliydi ama ikinci doğumdan sonra düzensiz gelip gelmediği belli değil sebebi ne olabilir ki 🤔
Nnzhktt Teslimevera bende merak ediyorum yaa 40 ım çıktıktan 15 gün sonra oldum 4 5 gün önce tekrar olmam gerekiyodu olmadım ister istemez tedirgin oldum normal mi acaba yaa
Denizo Nursin Ben de ilk doğumda sezeryan ve iki ay boyunca kanamam sürdü . 15 gün sonra da tekrar adet oldum. Karma karışık devam ediyor bende çok sıkıldım bu durumdan
Teslimevera Nnzhktt aynen benimde öyle oldu lohusalık sonrası 15 gün sonra oldum bi hafta geçti olmadım tekrar
Nursin Ya ben kafam çok karışık ya adet olmayı özledim resmen ya hemde çok korkuyorum ya adet olmazsam
Pelvan Gecenlerde benzer bir postta ben acmistim ama pek kimse yazmadi ben 40 ciktiktan sobra hemen adet oldum bebegim 4 aylik bu ay 10 gun sonra tekrar oldum 4 gundur az az lekelenmem oluyo anlamis degilim
Teslimevera Sonumuz hayr olsun inşallah korkmaktan karnıma ağrılar giriyor inşallah düzene girer hamilelik şoku yaşamadan
Meldaaa Bende sezeryan doğum yaptım. Daha 40ım çıkmadı fakat ama etrafımdaki tanıdıklarım normal doğum yapanda sezeryan yapanda 1 yıl ve 1 buçuk yıl sonra regl olan var. Doktorlar normal olduğunu söylüyorlarmış.