Merhaba 2 haftalık sezeryanli bir anneyim 🙏 korkum şu ki hemen hamile kalmak. Spiral konusunda çok bilgim yok sizler sezeryan sonrası nasıl korundunuz ne zaman sonra tekrar çocuk sahibi oldunuz sezeryan sonrası hamilelik nasıl geçiyor ben ikinci bebeğimi de isterim tabiki ama bı yandanda korkuyorum hemen hamile kalmak istemiyorum aldırmak gibi bir şeye mecbur kalırsam çok zoruma gider diye spiral taktırmayi düşünüyorum bilgisi olanlar yardımcı olabilirler mi ❤️❤️