12 günlük anneyim, bugün sabahtan beri bebeğimle yapışık ikiz olduk. Asla ama asla memeyi bırakmıyor. Tam uyuyor yerine yatırıyorum 5 dakika geçmeden uyanıp ağlamaya başlıyor. Altını değiştirdim, gazını çıkardım ama nafile, sadece meme istiyor. Tuvalete gidemedim, su içemedim, yemek yapamadım, saçımı toplamaya kalkacaktım onu bile yapamadım. Ne yapacağımı şaşırdım, canım yana yana emziriyorum bir yandan ağlıyorum. Emzik veriyorum onu da tutmuyor. Meme ağzından çıktığı an çıldırıyor. Ne yapabilirim , önerisi olan var mı? 😭