Arsbrn 4.5 aylık bebeğim var. İlk adetimi 2 ağustosda oldum daha da olmadım. 9 gün gecikince test yaptım negatif çıktı 17 gün geciktim. Başına gelen var mı
Papatyaseverrrr Arsbrn bende ayni seyi yasiyorum 8 gun oldu 2 gun once kan testi yaptim 2 erken gebelik testi yaptim negatifti gecikmeden oncede yapmistm onlarda negatifti ama 40 tan sonra 1 defa olup bu ay olmadim umarim normaldir
Aslan-Annesi00 Arsbrn benimde bebeğim 5 aylık 3 kere aldım 4 gün geçti olmadim inşallah düzensizlik tır canım
Arsbrn Mrvdllr hamileliğimde 1 gün gecikince idrar da çıkmamıştı da o yüzden emin olamıyorum ama bunu 9 gün gecikince yaptım.( Negatif) gğvenmeliyi miyim sizce teste yani düzensizlikten midir
Gzdcnrdnz Rahim kendini 1 senede toparlıyor. O yüzden 1 sene boyunca düzensiz regl olmanız hatta olmamanız çok normal bir durumdur.
Arsbrn Papatyaseverrrr ben ilkini 3 aylıkken oldum. İnşallah canım. Ama kan vermişsin çıkmadıysa değildir