cagrininannesi ay gerçekten insan çaresiz kalıyor😊 bakalim bende bir muayneye gotururum olmadi 2 hafta önce asiya gittik gayet iyi demislerdi ama belki şimdi durum değişmiş olabilir bi yandan da diyorum doymasa uyuyamaz da ama emip hemen uykuya dalabiliyor