Yegino Merhabalar, kızım 13 gün sonra 1 yaşına girecek yavaş yavaş yürümeye de başladı 5-10 adım atıyo kışa astronot tulum mu daha iyi olur kaban tarzı bir şey mi sizce? Geçen kış astronot tulum almıştım memnun da kaldım ama bu defa kararsızım 🤔
Defne_cicegim Yegino benim kızım ¹ yaşına girecek 15 gün sonra ben normal alicam astronot vardı ben normali 1 yaşa daha uygun buluyorum 🤗
TalentedMom Yegino eğer yürüyecekse kaban da kullanışlı olur astronot tulumda rahat hareket edemeyebilir
BalYapanSinek Benim kızım da 4 gün sonra 1 yaşına girecek. Mont aldım ben. Zaten bir yere çıkmayacağız. Kontrolden kontrole.
Yegino TalentedMom bence olur zaten bi yerden bi yere giderken giyecek sıkıntı yaşayacağını düşünmüyorum ve aklında acaba üşür mü sorusu olmaz o açıdan büyük rahatlık 😊
Sarezgi Yani bebekken evet astronot ama 1 yaşında olunca birde yürüyorsa uygun olmaz bence astronot bende kaban tarzı aldım
Yegino Sarezgi hangi markadan aldınız acaba? Ben internetten yapıcam alışverişi mecburen bulunduğum yerde bulabileceğimi sanmıyorum görüp dokunmadan karar vermek zor oluyo malum 🤭
Yegino BalYapanSinek kalınlığı yeterli olur değil mi? Bide kalıbı nasıl sizce lcwnın değişken oluyo çünkü bazen tam ay tutuyo bazen çok büyük geliyo bize kıyafetlerde
BalYapanSinek Yegino yaa ben bir tek lcwden alışveriş yapıyorum kalıplarını bildiğim için. Evet dediğiniz gibi büyük gelebiliyor bazen. Ben 12-18 ay aldım montu. Büyük oldu tabi ama değiştirmeyeceğim çünkü zaten içine kalın bir şeyler giydireceğim. Bir de kışın sonuna kadar kullanır yani. Baya sıcak tutacağa benziyor. Kürk astarlı olması güzel.