Asl90 Merhaba anneler aranıza yeni katıldım . 20 günlük bebeğimi gece 2 saat aralıklarla uyandırarak emziriyorum. Uyandırma sabaha kadar diyenler var kendi uyanmalıymış, sizler nasıl bi düzen oluşturdunuz
Zezef Asl90 doktorum bna 3 saatte 1 emZir dedi.. ben de öyle yaptım. Gece ise bazen 2,5 saat bazen 4 saat uyuyor.. dokunmuyorum.. acıkınca uyanıyor zaten
frambuazliturti Asl90 iki aydan sonra doktorum uyandırma kendi ne zaman isterse o zaman ver dedi. İlk zamanlarda iki saatte bir değilde üç saatte bir besliyordum ben