nilbuglem evet randevu konusu biraz sorunlu bizim şansımıza pandemi dönemi başladık kendisine rutin takipli aileler pandemi nedeniyle gerekmedikçe hastaneye gelmeyip kontrolleri es geçmeye başladığı için yer bulduk kendimize. Her muayene de bir sonraki randevu tarihini ve saatini kendi planlayıp veriyor zaten. O yüzden sorun yaşanmıyor. İlk gittigimizde beklemistik bizde baya ama sonrasında defalarca gittik hic yaşamadık öyle bir sorun 5-10dklik aksamalar oluyor ama onlar da normal bence. yoğun bir doktor ister istemez iyi olmak böyle bir sorun yaratıyor hatta kendisini çevreme de tavsiye ederken bunu da düşünüyorum “İsmini söyledim ama bizim randevular aksamaz beklemeye baslamayiz inşallah yoğunluktan” diyorum icimden 😂😂