Arkadaşlar yaklaşık 3 gündür şiddetli baş ağrısı, halsizlik, boğaz ağrısı, ve balgam şeklinde burun akıntısı yaşıyorum, ateşim bir kaç kere 38.5 oldu sonra düştü bugün tat ve koku kaybım da başladı sabah ve akşam iki kere acile doktora gittim ancak test yapılmadı sadece röntgen çektiler temiz çıktı dediler temaslı listesinde değilsiniz ve ateş vs yok test yapamayız yarın yine gelin dediler, şimdi ben %90 pozitifim onu kabullendim ancak devlet hastanesinde test yaptırmak çok zor özele gitmem gerekiyor ancak bazı hastaneler kan testi bazıları sürüntü testi yapıyor, antikor testi yapılıyor diyen de var, sorum şu hangisi sizce daha güvenilir? Daha önce bu hastalığı geçirmiş olan arkadaşlar hangi testle fark edildi yazarsanız çok sevinirim, sağlıklı günler.