Nazaykt canım benim oğlumunda ucu açılmıyordu işrmediğini fark edince doktora götürdüm sıyırma işlemi var onu yaptı yaptıgı gibi yavrum oracıkta işedi tabi sıyırdıgı zaman birazda kanadı önemli değil dedi günde 1 defa sıyırıyorum çok şükür sorunumuz yok doktora danıs sen yınede inşallah yoluna girer meseleniz