Merhaba hanımlar bebeğinize sunny baby elektirikli sallanan beşik aldık bebeğimiz içinde uyumuyor, ebebekten de babyplus tango elektirikli sallanan ana kucağı aldık fakat bebeğim sevmedi. İkisi de tertemiz sorunsuz sıfırdan farksız, kurduk birkaç kez bebegi koyduk ama durmadı evde öylece duruyorlar. Beşiği alalı 2 ay falan oldu, ana kucağı üç gün oldu alalı evimiz çok küçük olduğu için saklayacak yerimiz yok o yüzden satıyorum. Besik 550TL ,Baby plus tango 700 TL. İkisi de kutulu.