TalentedMom biberon kullanıyormusunuz, biz de 4.ayda yaşadık meme reddini, o günden biberonu artık hic kullanmadım bı sure sonra ısrarla düzeldi, ben de ayakta gezerek emzirmeyi denedim, çok agladiginda önce biraz kucakda dik şekilde yüzü dışarı bakacak şekilde hafif sallayarak sakinleştirdim, sakinlestiginden emin olunca tekrar denedim böyle böyle düzeldi sanki arada yine oluyor ama geciyo