Ervaereli11 yani mesela gece 1 kere verince amaç tok tutmak çok problem olmaz ama daha fazlası 2-3-4 kere kilo artışını fazlalaştırabilir, ama her bebek aynı değil sizi takip eden doktora sormalısınız ölçek işini bide belki arkasında yazıyodur kaç kere verilmesi gerektiği, benimki henüz 2 aylık okuduğum ve duyduğum yorumlara istinaden cevap verdim bir tecrübem yok ama ek gıda sürecinde gece 12 gibi vermeyi planlıyorum uzun süre tok tutması için