Kavruuukk Abim eczane teknisyeni, oda bir çok bilgiyi edindi eğitim gördü. Doktorlar kadar olmasa da, onunda sağlıkla alakalı yardımcı olabilecek konumda :) benim bebeğim de sürekli kaka yapmazdı. Kimi bebek günde 2 defa 3 defa falan her gün kaka yapar ya. Bizim bebeğimiz haftada 1 kere 10 günde bir kere falan yapardı, biz doktora gitmeyi düşünüyorduk bu yüzden. Abim de sadece sıvıyla beslendiğini, bezini çişiyle dolduruyosa bi problem olmayacağını söylemişti :) Yani kaka yapmadığı için bi sıkıntısı stresi yoktu, doktorluk bir mesele yani. Onu demek istedim :)