Bellamira canım bebeğin çok küçük benimde oğlum 35 günlük bence bişey kullanma içirme senin sütün şifa olur ona.ama gazını sürekli çıkar mesela ben biraz emzirip kaldırıp çıkartıyorum birde salla ayagında gazı olduğunda sırtını karnını sıvazla sıcak tut göbüşünü bunlar rahatlatıyor. Biz bu şekilde atlatıyoruz kızımda biogaia kullandık bagırsakları daha hızlı çalıştırdığı için daha çok agrısı olmuştu