Zezef Prens_annesi170620 ben minik yastık olanını kullanıyorum.. zaman zaman hava serinse ayaklarına doğru koyuyorum rahatlıyor
ayseadem Prens_annesi170620 ben bebeğimde kullandım ısıtıp karnına koyuyordum karnı ısınınca gaz sancısı da yapmıyordu kışın doğmuştu kızım kalorifer peteğinin üzerine koyuyordum hep ılık duruyordu yada mikro da ısıtıp koyuyordum ☺️
hirasu Prens_annesi170620 ben kızım için patiğini kullandım cokta memnun kaldım e bebekten almıştım duan elimde var almak isteyen varsa
Yerfistigininannesi Prens_annesi170620 ben kiraz saplarını kurutup bı beze sardım kızımın basının altına bıraktım iki buçuk aylıkken gaz sorunu bitti çok şükür deneyebilirsiniz bıraktıktan bir hafta sonra baktım ki kızım kendi çıkartıyo
Prens_annesi170620 hirasu bende patik çorap tarzı birşey almak istiyorum havalar serin artık devamlı çorap giyer