a_dilo Merhaba Canım Anneler, Ek gıda dönemindeyiz önlük kullanıyoruz ama önlüktende sızıyor kıyafetlerine.Baby mee leke çıkarıcı aldım.Bir kapak koyuyorum normal deterjan ile.Ama hiç çıkmıyor lekeler? Siz hangi ürünü nasıl kullanuyorsunuz?
ikibinlikdekont a_dilo leke deterjandan çok güneşte çıkar aklınızda olsun çamaşırın lekeli yerini güneş görecek şekilde sererseniz lekeler çıkar 🙈
Purely a_dilo e bebekte 5 tane 25 lira önlükler var beyaz kenarları renkli altı muşamba geçirmiyor. Hemen yediği an yıkayınca da çıkıyor.
kar_kristali ikibinlikdekont aynenn güneşin lekeye çok etkisi var kayınvalidemde aynı şeyi demişti bende öyle yapıyorum
Deletedmom0099 a_dilo civilden aldım ama trendyolda carrefourda da var sıkıp çitileyip makinaya atıyorum
ikibinlikdekont a_dilo Ciddi misin kız 🙄 öğlen bir arkadasa da yazdım bunu ariel kullanıyorum çıkmayan kan lekesini bile güneşte çıkardım 😂
a_dilo Purely aldım onlardan iki tane çok rahat çıkarıp atıyor onları.OiOi markasının takımını aldım onu çıkaramıyorum ama göğüs kısmından içeri sızıyor yanlarıda açık kafayı eağa sola çevirince ağzı değiyor yine batıyor.😶
VERA19 a_dilo Makinede onunla yıkamıyorum. Önce elimle çitileyip sonra bebek deterjanıyla makineye atıyorum.Daha sonra deterjansız durulama yapıyorum ekstra👍🏻 Onun dışında lekeleri hiçbir şey çıkamıyor
Deletedmom388 a_dilo Baby&Me çamaşır suyu tozu deneyin derim,ben memnunum.Bir gece önceden suda bekletiyorum tozdan döküp,ertesi gün makineye atınca cıkıyor.
a_dilo Deletedmom388 Ben sıvısını aldım.makina suyu aldıktan sonra bir kapak koyuyorum ama asla işe yaramıyor.2kutu aldım ziyanda etmek istemiyorum.Sizin ki gibi geceden suya koysam renkler bir birine karışır mı acaba🙄