Hanımlar 30 aralıkda sezeryan doğum yaptım ve doğum sonrası adetim çok iyidi 1 gün oynardı sadece neyse biz eşimle karar verdik bi kere deniyelim belki hemen bebeğimiz olur diye denedik ve en son 14 nisanda adet oldum 30 ağustostan beri hep kahverengi fazla olmucak şekilde lekem oluyordu şu son 1 haftadır da normal adet oldum sonradan kırmızıya döndüm yani normal değil ama doktora gözüksem mi önceden neden gitmedin diyenler pandeminin yoğunluğudan dolayı gitmedim ve her seferinde doğum kontrol hapı veriyordu akışına bırakmak istedim yani korunurken oluyorda korunmayonca neden olmuyorum