Mrymugur1
geçmiş olsun biran önce atlatın inşallah.
covıd 19’u yeni atlatan bir anne olarak, bebeğine yaklaşmamanı tavsiye ederim, özellikle emzirmiyorsNan eşin de birşey yoksa 14 gün boyunca bebeğinle eşin ilgilensin. Hiç riske atmayın bebeğinizi. Allah korusun