Oglusum5357 ağır değil canım mesela başka bi ayakkabısı daha var doğum gününde hediye geldi. Bir numara büyük. Onuda giymek istemiyor ve o daha ağır tamamen yürümeye alıştığında giyebileceği bi ayakkabı ama onu da giymiyor ayağına bişey istemiyor . Hiç değilse nike ayakkabı kullanılmamışken satmak istiyorum. Mağazadan değiştiremiyorum çünkü kutusunu çöpe attım . Elimde kalsın istemiyorum