Haticekrks1858 Merhaba kızlar elimde phılıps avent ultra air 6-18 ay emzik var. Paketi açtım kaynattım fakat kullanmadım 65 TL’ye aldım isteyene 50 TL’ye bırakırım [url=https://hizliresim.com/btzqnP][img]https://i.hizliresim.com/btzqnP.jpg[/img][/url] [url=https://hizliresim.com/DcaXn2][img]https://i.hizliresim.com/DcaXn2.jpg[/img][/url]
Cutemom95 Haticekrks1858 Bugün internetten 50 liraya sipariş verdim. Fiyatını çok daha uygun tutmalısınız. Yoksa neden sıfır almasınlar ki
Haticekrks1858 Deletedmom_36 ben normalde ultra soft kullanıyorum bunu eşim almış kaynattım derkende eşim kaynatmış ama benim oğlum ultra softtan başkasını kullanmıyo o yüzden
bitterdelisi24 merhaba , ben aldım dun sıfırını 55 tl ye.. daha uygun verırsenız hem elınızde kalmaz🌸
EsofmanliSevketHoca Haticekrks1858 Kırmızıbeyaz dan tanesi 40 tlden 2 kutu aldım, bence fiyatı daha makul tutmalısınız,sonuçta açılmış kutu😉
Emineyilmazz Haticekrks1858 sürat kargo ama bütün kargolar öyle ya. Bide bende 49.90 a aldım aynısını. Biraz daha indirebilirsin 😊
Haticekrks1858 Emineyilmazz kesin alıcı olursa indiririm elbette 😊aldığım fiyat üzerinden değerlendirme yaptığım için o şekilde yazmıştım
Seyma-55 Kızlar bnde solomombaby kanguru satıyorum arkadşlarmn tavsiyesi üzerine aldim ama oğlum sevmediği icin kullanamadim tertemz sekilde duruyor
Papatyaseverr Haticekrks1858 Kullanmadıysanız neden kaynattınız bilgi verir misiniz bence alacak olanların aklında soru işareti olmuştur 🌸