hiraveannesi Merhaba sevgili anneler, Bebeğim 3 ay 11 günlük en erken ek gıda zamanı sizce ne zaman tavsiye ve onerilerinizi bekliyorum. Simdiden tesekkur ederim⚘
Mom9 hiraveannesi kilo alımı iyi olmayan ve mamayla beslenen bebekler 4.ayda DOKTORUN kararıyla başlatılıyor.
DogaLina hiraveannesi sadece mama ile beslenuyoduk. ve doktorumuz tadimlara 4. ayimizda baslatti. tam anlamiyla ek gida denemez gunde birer kasik tadlarini aldi.
Elfydr hiraveannesi il kızım anne sütü alamadı malesef mama ile besleniyordu. O yüzden 3.5 ayı dolduran sonra biz yavaş yavaş başlamıştık.
dsz Sadece mam ile beslenen anne sütü hiç almayan bebeklerde doktorlar 4. Ay dolduğunda başlatabiliyorlar, daha erken duymadım.
hiraveannesi dsz anne sütü aliyor ama bu ay bi sutumde azalma oldu bilmiyorum neden herseyide yapiyorum aslinda 3 gundurde dogmadigini hissettigim icin 3 kere 60 cc mama veriyorum . Doktorumuz 5 ay doldugunda diyor ama aslinda daha erken istiyorum bilemedim
hiraveannesi Tubis anne sutu aliyor ama 3 gundur mama veriyorum cunku emerken aglamaya basladi doymadigini anladim mama verdim
hiraveannesi Elfydr benimkide anne sutu aliyo 3 gundur mama veriyorum sutum azaldi 😔 doktorumuz 5.ay sonu diyo zaten ne kaliyo ki 6 aya anlamiyorum
dsz hiraveannesi canım kilo alımı iyiyse acele etme verebildiğin kadar süt ve mama ver. Doymadığını düşünürsen biraz daha fazla mama ver yine istersen 4.5 gibi yavaş yavaş tadımlara başlarsın. O zamana kadar sindirim sistemi de daha çok gelişmiş olur
Tubis hiraveannesi doğmadığını anlamadim diye birşey yok . Doktor kontrolünde doktorun z mamaya geç derse geçiniz
Miine hiraveannesi merhaba ek gıda için çok erken, doyduğunu 4 -5 şişli bezden anlayabilirsiniz, bebek memede ağlayabilir çok normal benmkide bazen ağliyor, gazi olabiir herhangi birseyi olabilir
Filizz66 hiraveannesi 4. Ayı dolduğunda tadımlara başlayıp daha sonrada sevdiği şeyleri azar azar vermek gerekiyor benim görümcem 4 aylık olunca çocuklarına herşeyi veriyordu ve MaşaAllah çocuklarıda erkenden alıştığı için hiç yemek problemi olmuyor
frambuazliturti hiraveannesi doktorunuz en iyisini bilir. Benim ek gıda gibi bir derdim yoktu 4 buçuk aylıkken doktorum başlattıı mamayla beslendiğimiz için. Tadım yapıyoruz şu an öğüne geçmek için 1 ayımız daha varmış
hiraveannesi frambuazliturti hmm anladim bizde hem anne sutu hem mama gidiyoruz daha dogrusu mamaya 3 gundue gecis yaptik emdiginde agliyor doktor buyuk ihtimal doymuyordur dedi oylede cikti ama biberona alıştıramıyorum istemiyor😔
Papatyaseverr hiraveannesi aceleniz ne bırakın bebeğiniz sizi emsin yada devam sütünü içsin zaten 6. Aydan sonra hep ek gıda alacak he doktor derse kilo almıyor ek gıda şart o zaman başlarsınız
hiraveannesi Papatyaseverr acelem oldugundan degil de mamayi enjektorle vermistik ona alisti simdi biberon tutmuyo bu da gece beni cok zorluyo ondan 😔 biberona alistirmaya calisiyorum
Papatyaseverr hiraveannesi ek gıdaya geçsede gece acıkıp kalkacak yine de canım bunun için ek gıdaya geçme 😊
Fatma_FLZ hiraveannesi ek gıdaya da başlasaniz gece yine uyanacak sizi emmek isteyecek Çevrenize göre değil doktorunuza göre hareket etmelisiniz bence Biz doktor kontrolünde ek gıdaya başladık 5bucuk aylıkken tadimlara