Kızlar bebeğim 2 ay 9 günlük. Bebegim hemen hemen hergun aynı saatlerde huysuzlanır ağlardı. Ama Bugün ağlamaya başladı sonra baya gırtlaktan gelmeye başladı sesi. Böyle katıla katıla ağladı yani. Sonra 10 saniye durdu ama gözleri falan baygın baygın oldu. Rengi bembeyaz oldu. Eşimin kucagindaydi o sırada. O kadar korktum ki aklıma herşey geldi. Yorgun düştü uyudu şimdi. Basına gelen yada herhangi bir bilgisi olan paylaşırsa gerçekten çok memnun olurum