anneadayi06 Benim bebeğimde vardı şuan yok denecek kadar azaldı çok şükür. Ama göbek fıtığı ağrı yapmaz ve rahatsızlık yaratmaz çocuğa herhangi bi rahatsızlık vermeden büyüdükçe kaybolmaya başlar 2 yaşına kadar sürebilir. Pek sürüldüğü görülmez en geç 2 yaşına kadar geçmesi beklenir geçmezse, çok basit bi işlemle ameliyat olur canım endişelencek bi durum yok hatta benim ki geçti bile 8 aylık ☺️Doktorumun söylediği gibi de oldu yani.