ayis
Haticebubekir
İlk 10 gün bebek gibiydi gerçekten çocuğun emzir gazını çıkar uyut 🤗 aile hekimim genelde 2. Haftadan sonra gazı pik yapar dedi. Ay kabusu gördüm resmen 😳 bide hiç bişey yemiyorum elma,muz,portakal,mandalina,ıspanak,bakliyay ay neler neler 🤦♀️ Bizim çocuğa gaz damlası bide fayda etmedi mommys aldım sonra. Şimdi kullanıyorum. Yesem de yemesem de gazlı piknik tüpü doğurmuşum 😂 kan ilacını bırak oda bağırsakları tutar dedi aile hekimi bıraktım 2. Gün kalkamadım yerimden. Yeniden başladım. Hamileyken kan ilacı yerine pekmezle takviye etmiştim ama bu sefer yaramadı doktorum verdiyse demek ki bildiği varmış. Bağışıklığımız düşüyor böyle bi çok vitamin mineralden uzağız emzirirken yeteri kadar kaybediyoruz. Bu çocuk neyle beslenecek. lohusaların yediklerine dokunmayın diye hastag açacağım yakında 😂 en kötü kimyon demleyip için ama yiyin yani 😇🤗