Ozlemturan ben içeceğim galiba emzirmeler için doz aşımı varmış ilaçta ama ama. Araya 5 saat koyacağım kendi doktorum anında emzirebilirsin dedi ilacı eve gelip bırakan doktor 5 saat sonra dedi aydından bir çocuk doktoruna sordum o iç dedi yine aydından bir doktor da iç dedi 6 doktordan 5 i onay verdi anlayacağın …bana ıkı ilaç bırakıldı biri günde 2 tane sabah akşam diğeri ilk gün sabah 8 akşam 8 diğer günler günde 3 3 ama ben ilk ilaçı kullancagım diğer ilacı agırşasırsam Bilgi vermek istedim geçmiş olsun